תריסים, חלונות ורשתות
תריסים, חלונות ורשתות מזמינים בחלונות פלוס!

תיקון תריסים בטירת הכרמל

אם התריס שלכם תקוע או שחלק מהשלבים שבורים, זה הזמן להזמין טכנאי תיקון תריסים בטירת הכרמל. כמה עולה לתקן תריסים בטירת הכרמל ואיך חוסכים כסף? חלונות פלוס על כל התשובות.

מחיר תיקון תריסים חשמליים בטירת הכרמל

בתריסים חשמליים יש כמה תקלות נפוצות, כמו למשל תריס חשמלי תקוע, תריס חשמלי מקצר ועוד. כדי לעשות לכם סדר בבלגן, אנחנו מצרפים לכם מחירון של תיקון תריסים חשמליים בטירת הכרמל:
 

מחירון תיקון תריסים בטירת הכרמל

מחיר החלפת רצועה בתריס חשמלי

המחיר כולל את ההחלפה והרצועה.


250 - 350 ש"ח
מחיר התקנת מנוע בתריס חשמלי

המחיר כולל את המנוע ומשתנה בהתאם לסוג שלו.


1000 - 1600 ש"ח
מחיר החלפת שלב בתריס חשמלי

המחיר מתייחס להחלפת שלב אחד בלבד.


400 - 900 ש"ח
מחיר שחרור תריס חשמלי שנתקע

מחיר עבור עבודה זו בלבד.


250 - 550 ש''ח
מחיר ביקור מתקן תריסים

המחיר עבור ביקור הטכנאי.


150 - 250 ש''ח

הדפס מחירון

  • המחירים המוצגים במחירון אינם כוללים מע"מ.
  • המחירון מעודכן לחודש יוני בשנת 2024.

תיקון תריס חשמלי בטירת הכרמל

צריכים תיקון תריס חשמלי בטירת הכרמל? אלה התקלות הנפוצות בתריסים חשמליים:

  • מנוע מקולקל: עם הזמן וכתוצאה מבלאי טבעי, המנוע של התריס עשוי להתקלקל ולגרום לקצר. במצב כזה, לא תהיה ברירה וטכנאי התריסים יצטרך להחליף את המנוע בחדש.
     

  • שלב שבור: אם אחד מהשלבים בתריס החשמלי נשבר או נסדק, טכנאי התריסים יחליף אותו בחדש. הוא לא יצטרך להביא איתו שלב נפרד, בתריס החשמלי יש כבר שלבים ספייר שבהם הוא יוכל להשתמש.
     

  • רצועה קרועה: התפקיד של הרצועה הוא להרים ולהוריד את התריס. במידה והיא קרועה, התריס פשוט יקרוס ולא תוכלו להרים אותו. טכנאי תריסים יחליף לכם את הרצועה הקרועה בחדשה והתקלה תיפתר.
     

תיקון תריסים בטירת הכרמל

השוואת מחיר תיקון תריסים חשמליים בטירת הכרמל

אם אתם רוצים לחסוך כסף במחיר תיקון תריסים חשמליים בטירת הכרמל, מומלץ מאוד לקחת כמה הצעות מחיר ולהשוות ביניהן. את זה תוכלו לעשות בקלות באמצעות הפורטל שלנו, השאירו את הפרטים שלכם בטופס המקוון וקבלו כמה הצעות מחיר.


כמו כן, תוכלו להתעדכן במחירון באתר שלנו לתיקון תריסים, ככה שתיהיו מכנים בעת שיחה עם האיש מקצוע. השוו בין הצעות המחיר ותוכלו לבחור בהצעה המשתלמת ביותר עבורכם ולחסוך כסף.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-8903677

תיקון תריסים בטירת הכרמל מכל הסוגים

זקוקים לשירות של תיקון תריסים בטירת הכרמל? תיקון תריסים מכל הסוגים:

  • תיקון תריס גלילה בטירת הכרמל: תריס גלילה הוא התריס הישן והמסורתי שנפתח בצורה ידנית באמצעות רצועה. התקלה הכי נפוצה בתריסים אלה היא רצועה שנקרעת. מדובר בתיקון פשוט וטכנאי התריסים יחליף את הרצועה הקרועה בחדשה.
     

  • תיקון תריס שלבים: התקלה הכי נפוצה בתריס הזזה הוא שלב שיצא מהמקום או נשבר. טכנאי תריסים בטירת הכרמל יוכל להחליף את השלבים השבורים בקלות ולהחזיר את תריס ההזזה שלכם לקדמותו.
     

  • תיקון תריס חשמלי בטירת הכרמל: אם המנוע של התריס מקצר, אם התריס החשמלי תקוע או לא מגיע למפסק, הזמינו טכנאי תריסים בטירת הכרמל שיאתר את התקלה ויתקן אותה.

רגע לפני שבוחרים טכנאי תריסים בטירת הכרמל

ודאו שלטכנאי תריסים בטירת הכרמל יש את הניסיון הדרוש לתיקון תריסים, במיוחד אם מדובר בתריס חשמלי שלא פעם התיקון שלו מורכב יותר. קראו את כל חוות הדעת וההמלצות על טכנאי התריסים על מנת לוודא שאתם יכולים לסמוך עליו ושהוא גובה מחירים הוגנים עבור העבודה שלו.